SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Ranczo" znów nie dało szans konkurencji

Trzecia seria emitowanego w TVP 1 "Rancza" miała prawie taką samąoglądalność jak nadawana rok temu druga seria produkcji. W paśmieemisji serialu Jedynka była zdecydowanym liderem, dystansująckonkurencyjne stacje. Na reklamach stacja zarobiła 12 mln zł.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność trzeciego sezonu"Rancza" wyniosła 6,9 mln widzów. Udział TVP 1 w czasie emisjiserialu ukształtował się na poziomie 41,63 proc. w grupie 4+ i33,44 proc. w grupie 16-49.

Są to wyniki zbliżone do tych, jakie miała emitowana rok temudruga seria produkcji. Oglądało ją średnio 6,88 mln osób przyudziałach wynoszącym odpowiednio 40,95 proc. i 34,38 proc. Znaczniemniejsza popularnością cieszyła się natomiast nadawana dwa latatemu pierwsza seria "Rancza" - miała ona 4,72 mln widzów, 27,40proc. udziału w 4+ i 25,99 proc. w 16-49.

Wszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
01-06-20086 891 81347,91%38,33%
25-05-20086 494 72040,36%32,10%
18-05-20086 990 59442,24%34,19%
11-05-20086 622 21442,76%36,03%
04-05-20087 187 34643,38%34,96%
27-04-20086 730 04140,97%30,62%
20-04-20087 014 96640,66%31,69%
13-04-20086 943 35741,35%33,17%
06-04-20086 858 37939,75%31,24%
30-03-20086 989 41739,91%31,98%
23-03-20086 373 73039,90%32,86%
16-03-20087 168 72040,29%32,29%
09-03-20087 411 17742,75%36,34%
średnia6 896 81041,63%33,44%


W porze nadawania "Rancza" (niedziele 20.20 - 21.10) Jedynka byłazdecydowanym liderem pod względem gromadzonej widowni. Znajdującasię pozycji wicelidera telewizja TVN, nadająca w tym paśmie "Taniecz gwiazdami" (raz pokazano film), miała prawie 2 mln widzów mniej(3,95 mln). Dalej uplasowały się: Polsat (2,47 mln; "CSI:Kryminalne Zagadki Miami") i TVP 2 (1,10 mln; głównie "Podróże zżartem" i "Gorycz tropików").


Wszyscy4+
StacjaAMRSHR %
TVP 1 -Ranczo6 896 81041,63%
TVN3 947 77623,83%
Polsat2 466 49914,89%
TVP 21 014 4636,12%


Serial oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej 40. rokużycia, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniem podstawowym.



AFFADH %
PłećMężczyźni9545,58%

Kobiety10554,42%
Wiek4- 9462,89%

10-15725,43%

16 - 19472,89%

20 - 24292,58%

25 - 29312,68%

30 - 34645,06%

35 - 39815,46%

40 - 441066,93%

45 - 491269,77%

50 - 5415712,89%

55 - 5914710,59%

60+17932,85%
Wlk.miastaWieś12347,19%

< 50 tys.9422,45%

50-100 tys.908,07%

100-200 tys.796,30%

> 200 tys.7715,99%
ZawódTop management796,54%

Pracownicyszczebla średniego8311,19%

Pracownicyfizyczni i rolnicy10219,91%

Emeryci16843,31%

Inne5819,05%
WykształceniePodstawowe11550,97%

Średnie9929,83%

Wyższe9110,88%

Inne608,32%


TVP 1 z reklam emitowanych przy trzecim sezonie "Rancza" zarobiła wsumie 12 mln zł. Dla porównania pierwsza seria przyniosła wpływywynoszące 9,15 mln zł, a druga - 9,35 mln zł. (dane cennikowenetto, bez rabatów).

W przyszłorocznym wiosennym sezonie Jedynka planuje wyemitowaćczwartą serię "Rancza". Zdjęcia do nowych odcinków mają ruszyćlatem.

Dołącz do dyskusji: "Ranczo" znów nie dało szans konkurencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl