Rapujący ludzie promują Telewizję Osobistą (wideo)
Operator telekomunikacyjny Netia 9 listopada br. wystartował z kampanią promocyjną nowej usługi Telewizja Osobista. Działania obejmują telewizję, radio i internet.
W spotach stworzonych w konwencji teledysku o głównych zaletach nowej usługi Netii rapują „zwykli użytkownicy”. Reklamę można zobaczyć na antenach TVP 1, TVP 2, Polsatu, TVN, TVN 24, TVN 7, TVN Meteo i Discovery Channel.
Kampania prowadzona jest też w radiu (RMF FM, Radio ZET, Trójka, stacje z Grupy Time) oraz na portalach internetowych.
Kreację przygotowała agencja Brasil, a media zaplanował ZenithOptimedia. Kampania potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.
Usługa Telewizja Osobista daje abonentom dostęp do treści wideo na żądanie, internetu i plików użytkownika z poziomu dekodera Netia Player (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Rapujący ludzie promują Telewizję Osobistą (wideo)