SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Razorfish z globalnym budżetem reklamy cyfrowej Lindt

Producent wyrobów czekoladowych Lindt & Sprüngli zatrudnił agencję Razorfish do obsługi swojego globalnego budżetu reklamy cyfrowej.

W przetargu na ten budżet Razorfish pokonała agencje R/GA i Nurun. Należąca do holdingu Publicis Groupe agencja będzie odpowiedzialna za strategię i kreację w przestrzeni cyfrowej dla Lindt.

Razorfish będzie współpracować z siostrzaną agencją Leo Burnett, która od listopada 2010 roku odpowiada za reklamowy budżet szwajcarskiej firmy w Europie.

Dołącz do dyskusji: Razorfish z globalnym budżetem reklamy cyfrowej Lindt

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl