Reklama Asystor Slim+Cellu z nagą modelką bez zgorszenia i krzywdy dla kobiet (wideo)
Telewizyjny spot suplementu diety Asystor Slim+Cellu (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) pokazujący nagie pośladki nie jest gorszący ani krzywdzący dla kobiet, nie wpływa też źle na dzieci - uznała Komisja Etyki Reklamy, oddalając skargę.
W opinii skarżącej widok w reklamie tego środka odchudzającego nagich pośladków modelki jest gorszący i krzywdzący dla kobiet o większej wadze, a jej emisja w godzinach, gdy telewizję oglądają dzieci może szkodzić ich rozwojowi.
Z zarzutami tymi nie zgodzili się przedstawiciele Aflofarmu, którzy argumentowali m.in., że reklama skierowana jest do osób dorosłych i dotyczy produktu na odchudzanie i redukcję cellulitu. Tłumaczyli poza tym, że modelka występująca w reklamie nie jest naga, a to, że w reklamie pokazane są pośladki nie może przecież być postrzegane jako gorszące czy krzywdzące dla osób o innej budowie ciała.
- Niewątpliwie trzeba podkreślić, że telewizja emituje reklamy, które w dużo większym zakresie pokazują kobiece ciało takie jak: reklamy bielizny, kosmetyków do ciała (żele pod prysznic, balsamy). Emitowane są one bez żadnych ograniczeń, a prezentuje się w nich kobiety w bieliźnie bądź pod prysznicem. W każdym tym przypadku ukazywane jest kobiece ciało, a każda z reklam emitowana jest w ciągu dnia. Z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że podobne kadry zawarte są w filmach, serialach, teledyskach, które ukazują się w TV przez cały dzień - dodał Aflofarm.
Komisja Etyki Reklamy podzieliła wyjaśnienia marketera, uznając, że reklama była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej oraz zgodnie z dobrymi obyczajami. W jej opinii spot nie zawiera treści zagrażających fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu dalszemu rozwojowi dzieci lub młodzieży.
Dołącz do dyskusji: Reklama Asystor Slim+Cellu z nagą modelką bez zgorszenia i krzywdy dla kobiet (wideo)
po wyborach w reklamach będą tylko księża i zakonnice.
Ups, już przecież są..........