Reklama w kanałach RSS w sieci Ad.net
Od 20 września sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzyła swoją ofertę o reklamę w kanałach RSS.
Do końca października Klienci zainteresowani reklamą w RSS będą mogli skorzystać z promocji.
"Od początku roku z uwagą przyglądaliśmy się rosnącej popularności kanałów RSS wśród użytkowników Witryn sieci Ad.net oferujących swoje informacje w kanałach RSS. Uważamy, że teraz nadszedł odpowiedni czas na komunikację z użytkownikiem również tą drogą. Subskrybenci RSS są zainteresowani ściśle określonymi tematami, otrzymują informacje z wybranych przez siebie dziedzin, dlatego też reklama w kanałach RSS będzie doskonałym uzupełnieniem promocji za pomocą artykułów sponsorowanych bądź informacji zamieszczanych w newsletterach i e-mailingach" - mówi Katarzyna Rucińska - Kierownik Działu Sprzedaży Ad.net.
Aktualnie sieć Ad.net oferuje dotarcie za pomocą RSS do użytkowników zainteresowanych następującymi tematami:
- gospodarka i finanse - subskrybenci bankier.pl, infor.pl,
- usługi GSM - subskrybenci telefon.gsm.pl, nakarte.pl, smsbox.pl, telepolis.pl,
- technologia i Internet - subskrybenci chip.pl, pdaclub.pl, palmtop.pl, dva.pl,
- informacje - subskrybenci wirtualnemedia.pl, prnews.pl
- motoryzacja - subskrybenci mojeauto.pl
"Reklama w RSS może mieć postać tekstu bądź tekstu z grafiką włączając Rich Media (dźwięk, animacja). To, w jakiej formie ujrzy reklamę użytkownik zależeć będzie od czytnika RSS, z jakiego korzysta. W przypadku czytników w większości przeglądarek internetowych reklama będzie kolejnym z nagłówków RSS kierującym na stronę z artykułem. Jeśli kanały RSS oglądamy przy pomocy odrębnych czytników, pojawi nam się również grafika. Różnorodność odbioru reklamy nie przeszkodzi w pomiarze jej skuteczności" - twierdzi Marcin Jabłoński - Specjalista ds. zakupu Ad.net.
Do 31.10.2005 reklama w kanałach RSS w sieci Ad.net S.A. będzie dodatkiem gratis do artykułów sponsorowanych.
Dołącz do dyskusji: Reklama w kanałach RSS w sieci Ad.net