SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła sprzedaż reklam w serwisie Eurosport.interia.pl

We wtorek, 28 listopada 2017 roku ruszyła sprzedaż reklam w nowym serwisie sportowym tworzony przez połączone redakcje Eurosportu i Interii.

Sprzedaż reklam wideo będzie prowadzona przez Polsat Media. Po stronie Interii pozostaje sprzedaż display, sponsoringów i content marketingu.

Wprowadzona do cennika została m.in. poszerzona wersja sponsoringu serwisu sportowego z modułem pozwalającym na branding sekcji na stronie głównej portalu Interia. Zespoły Discovery Media Brand Partnership oraz Interia pracują nad rozwojem niestandardowych sprzedażowych ofert crossmediowych.

Serwis Eurosport.interia.pl wystartował w poniedziałek, 13 listopada br. To efekt umowy podpisanej między Grupą Interia i Eurosportem.

Pierwszym wielkim wydarzeniem, które będzie relacjonowane na nowym portalu będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie PyeongChang 2018.

Według badania Gemius/PBI w październiku br. serwisy Grupy Interia.pl zanotowały 18,93 mln realnych użytkowników i 1,27 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 13,11 mln użytkowników i 742,8 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła sprzedaż reklam w serwisie Eurosport.interia.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl