Reklamy na pierwszej stronie NYT
Po raz pierwszy w historii 'The New York Times' udostępniłreklamodawcom miejsce na swojej pierwszej stronie.
Pierwszą taką reklamę, która pojawiła się na dole tytułowejstrony poniedziałkowego wydania gazety, wykupiła telewizja CBS -informuje serwis Adweek.
Do tej pory NYT na swojej pierwszej stronie sprzedawałokazjonalnie miejsce na krótkie ogłoszenia. Obecną decyzję, którąpoprzedziły próbne reklamy pojawiające się na pierwszych stronachposzczególnych działów, gazeta tłumaczy spadającymi w szybkimtempie ogólnymi wpływami z reklam.
Podobnie postępuje większość największych amerykańskich tytułów,takich jak 'The Wall Street Journal', 'USA Today' czy 'The LosAngeles Times', ale są też takie, które jeszcze się na to niezdecydowały, np. 'The Washington Post'.
Wydawca nie ujawnił ile kosztuje reklama na jego pierwszejstronie ani jakich spodziewa się rocznych przychodów z tego tytułu.Mającą 157 lat gazetę w tygodniu średnio czyta 2,8 miliona, aniedzielne wydania średnio 4,2 miliona osób.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Reklamy na pierwszej stronie NYT