Reklamy produktowe w ‘nadprzyrodzonej’ kampanii „OBI tak to robi” (wideo)
Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej marketów budowlanych OBI nawiązującej do stylistyki fantasy. Akcję, prowadzoną pod hasłem „OBI tak to robi”, przygotowały firmy Ogilvy & Mather Advertising, Redworks, Televisor i Pan Media Western.
Kampania „OBI tak to robi” zaczęła się na początku marca reklamami wizerunkowymi pokazującymi mężczyznę o nad przyrodzonych zdolnościach pracującego w sklepie OBI jako doradca klientów (obejrzyj ten spot). Trafiające właśnie do emisji reklamy skupiają się na potrzebach klientów i odpowiadających im produktach dostępnych w OBI. W pierwszym spocie prezentowane są urządzenia i wyposażenie ogrodu.
Reklamy poprzez mniejsze eksponowanie promocyjnych cen produktów mają podkreślać rolę marki w procesie remontowym czy dekoracyjnym. W efekcie kampania ma dotrzeć także do osób, które nie prowadzą obecnie dużych prac budowlanych.
Akcja jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze oraz w samych sklepach OBI. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. Spoty wyreżyserował Michał Sabliński, wyprodukował dom produkcyjny Redworks (który przygotował też materiały BTL), a postprodukcją zajęło się studio Televisor.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western.
Dołącz do dyskusji: Reklamy produktowe w ‘nadprzyrodzonej’ kampanii „OBI tak to robi” (wideo)
Swoja droga to jedna z niewiele reklam, ktora moge obejrzec bez takiego wewnetrzego "fuj". A gdyby wlozyli w nia nieco wieksza kase (o zatrudnieniu Evana McGregora nawet nie marze) byloby nawet zabawne, Tym niemniej plusik za kreatywnosc.