Rekordowa oglądalność Super Bowl - zobacz reklamy
Niedzielną relację z pokazywanego w telewizji Fox finału rozgrywekzawodowej ligi futbolu amerykańskiego obejrzało średnio 97,5miliona Amerykanów.
To znacznie lepszy wynik od poprzedniego, ustanowionego w 1996roku rekordu, gdy trzydziesty finał Super Bowl na antenie NBCobejrzało średnio 94,1 miliona mieszkańców USA - informuje serwisMediaweek, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen MediaResearch.
Szczyt oglądalności miał miejsce między godziną 21:30 a 22:00amerykańskiego czasu, gdy jednocześnie relację oglądało 105,7miliona widzów.
W niedzielnym finale NFL zagrały drużyny New England Patriots iNew York Giants. Mecz zakończył się zwycięstwem nowojorczyków17:14.
Średnia cena za jeden 30-sekundowy spot reklamowy w trakcietransmisji na antenie stacji Fox wyniosła 2,7 miliona dolarów (wsumie nadano 63 takie spoty). Szacuje się, że Fox zarobił z tegotytułu około 260 milionów dolarów.
Oto najpopularniejsze reklamy wyemitowane podczas SuperBowl w amerykańskiej telewizji
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Rekordowa oglądalność Super Bowl - zobacz reklamy