Reporter powiększył dział marketingu
Firma Reporter, właściciel marki odzieżowej Reporter, zwiększył zespół i budżet marketingowy.
Do zespołu marketingu dołączył w grudniu Marcin Gieracz - twórca nowej strategii marketingowej i idei dla marki Reporter (wcześniej Product Manager marki House).
Nową osobą jest także Marek Szostak, który zajmie się PR-em marki (wcześniej min. Profi-Lingua, TVP SA, Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego)
- Firma w roku 2007 postawi na wyraźne zmiany wizerunkowe, którym ma pomóc trzykrotnie zwiększony budżet na media - informuje Marek Szostak.
Obecnie Reporter wybiera agencję reklamową i dom mediowy do obsługi marki w 2007 roku, które związane są ze zmianę wizerunku marki, rebrandingiem salonów, zmianą grupy docelowej klientów z 19-25 lat na 25+ oraz dwiema dużymi kampaniami reklamowymi planowanymi na przyszły rok.
Dołącz do dyskusji: Reporter powiększył dział marketingu