SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reprise obsłuży w e-commerce kilkanaście marek Johnson & Johnson

Agencja Reprise zajmie się obsługą w e-commerce 17 marek koncernu Johnson & Johnson.

Koncern Johnson & Johnson zakończył przetarg na obsługę e-commerce’ową 6 marek masowych i 11 farmaceutycznych. Postępowanie wygrała agencja Reprise należąca do grupy Mediabrands. Pierwszymi markami, dla których Reprise będzie prowadzić działania promocyjne są Listerine oraz Neutrogena.

Reprise dla Johnson & Johnson

W ramach współpracy agencja Reprise będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i realizację komunikacji e-commerce, w tym m.in. za przygotowanie rekomendacji oraz media planów w zakresie rozwiązań e-commerce, obecności oraz wsparcia mediowego na marketplace’ach (np. Amazon, Allegro, Shopee) oraz u kluczowych retailerów (np. Frisco.pl, e-apteki.pl, drogerie internetowe), realizację kampanii oraz współpracę z agencją kreatywno-kontentową.

Za koordynację działań e-commerce dla marek J&J odpowiada Michał Kwapisz, head of eCommerce w agencji Reprise.

Dołącz do dyskusji: Reprise obsłuży w e-commerce kilkanaście marek Johnson & Johnson

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
J
Brawo!
0 0
odpowiedź
User
Pniak
Mediabrands są na fali
0 0
odpowiedź