RMF FM i Radio Zet zyskują słuchaczy
Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, zyskuje także Zetka,Radio Maryja, Radiostacja i Tok FM. Na przeciwnym biegunie Jedynka,Trójka i Biska - tylko u nas szczegółowe dane o rynku radiowym.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany (lipiec- wrzesień 2007) pokazuje, liderem rynku radiowegopozostaje stacja RMF FM.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FMzanotowało wzrost udziału w rynku o 1,1 punktu proc. - do poziomu22,1 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet,które zyskało 0,2 punktu procentowego (18,6 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem wrynku 14,4 proc. (spadek o 0,3 punktu proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się Trójka - 5,7 proc. (spadek o0,5 punktu procentowego).
Udział w czasie słuchania % | VII - IX 2007 | IV : VI 2007 | I : III 2007 | IX - XII 2006 | VII - IX 2006 |
RMF FM | 22,1% | 23,2% | 22,4% | 22,0% | 21,0% |
RadioZET | 18,8% | 19,6% | 19,2% | 19,8% | 18,6% |
Jedynka | 14,4% | 12,2% | 12,9% | 13,7% | 14,7% |
Trójka | 5,7% | 6,1% | 6,6% | 5,6% | 6,2% |
RadioMaryja | 2,0% | 2,0% | 2,2% | 1,9% | 1,8% |
Radiostacja | 1,1% | 0,8% | 0,9% | 1,0% | 0,8% |
Radio TOKFM | 1,0% | 0,9% | 1,0% | 0,7% | 0,7% |
RadioWawa | 0,9% | 0,9% | 0,8% | 0,9% | 0,9% |
Dwójka | 0,6% | 0,6% | 0,7% | 0,7% | 0,6% |
Bis | 0,4% | 0,4% | 0,3% | 0,6% | 0,6% |
Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to najwięcejzyskała Jedynka - na przeciwnym biegunie Radio Zet.
Udział w czasie słuchania % | Lipiec - wrzesień 2007 | czerwiec : sierpień 2007 |
RMF FM | 22,1% | 22,10% |
RadioZET | 18,8% | 19,30% |
Jedynka | 14,4% | 14,00% |
Trójka | 5,7% | 5,70% |
RadioMaryja | 2,0% | 2,10% |
Radiostacja | 1,1% | 1,00% |
Radio TOKFM | 1,0% | 0,90% |
RadioWawa | 0,9% | 1,00% |
Dwójka | 0,6% | 0,60% |
Bis | 0,4% | 0,30% |
Fale:
lipiec 2007 : wrzesień 2007 (wielkość: 23 012)
kwiecień 2007 : czerwiec 2007 (wielkość: 23 000)
styczeń 2007 : marzec 2007 (wielkość: 23 055)
październik 2006 : grudzień 2006 (wielkość: 22 974)
lipiec 2006 : wrzesień 2006 (wielkość: 22 987)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 160 634 (642 136 przypadków, 100,0% całejpróby)
Dołącz do dyskusji: RMF FM i Radio Zet zyskują słuchaczy