SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF powiększa przewagę nad Radiem Zet

W II kwartale 2006 roku największy spadek udziału w rynku zanotowało Radio Zet. Spory wzrost "Jedynki" i "Trójki".

W II kwartale 2006 roku najchętniej słuchaną stacją radiową w Polsce było w dalszym ciągu radio RMF FM, na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet a na trzecim PR 1 - wynika  z najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC.

W stosunku do analogicznego okresu 2005 roku radio RMF FM zyskało 0,1 proc. a Radio Zet zmniejszyło swój udział w rynku o 1,56 proc. Obecnie różnica między największymi nadawcami wynosi już 4,5 proc.

Powody do zadowolenia może mieć kierownictwo Polskiego Radia -  PR 1 zwiększyło swój udział w rynku o 0,69 proc., "Trójka"  o 0,49 proc. a Biska o 0,20 proc.

 

Słuchalność stacji radiowych
  Luty- kwiecień 2006 Marzec - maj 2006 Kwiecień - czerwiec 2006 kwiecień - czerwiec 2005
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM 21,60% 21,80% 22,50% 22,41%
Radio Zet 19,00% 18,50% 18,00% 19,56%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 14,30% 14,20% 14,10% 13,41%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 6,20% 6,30% 6,30% 5,81%
Radio Maryja 2,40% 2,30% 2,00% 2,34%
Bis Polskie Radio 0,80% 0,70% 0,60% 0,31%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,80% 0,70% 0,60% 0,67%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja 0,60% 0,60% 0,80% 0,80%
Radio Wawa 0,80% 0,80% 0,70% 1,17%
Radio TOK FM 0,80% 0,80% 0,70% 0,38%
Grupy radiowe
Grupa TIME [43] 7,90% 8,10% 8,20% 7,0%
Audytorium 17 [17] 5,00% 5,20% 5,30% 5,5%
Grupa AGORA [28] 4,60% 4,80% 4,60% 4,5%
Grupa AD.POINT [12] 1,60% 1,70% 1,80% 1,7%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba odpowiednio (dla II kwartał 2006): 22 976, 22 958, 22 955

Dołącz do dyskusji: RMF powiększa przewagę nad Radiem Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl