SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robert Lewandowski zamiast Coca-Coli będzie reklamował Oshee na całym świecie

Piłkarz Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem reklamowym marki Oshee (obejmującej m.in. napoje izotoniczne i funkcjonalne oraz produkty witaminowe). Niedawno Lewandowski zakończył współpracę z marką Coca-Cola.

Wizerunek Roberta Lewandowskiego będzie wykorzystywany w reklamach telewizyjnych, kampaniach społecznych i działaniach PR marki Oshee. Pojawi się też na opakowaniach jej produktów.

Działania oparte na wizerunku Lewandowskiego będą prowadzone we wszystkich 44 krajach, w których obecne są produkty Oshee.

- Liczymy, że dzięki Robertowi Oshee stanie się doskonałym wyborem dla ludzi aktywnych, którzy hobbystycznie lub zawodowo uprawiają różne dyscypliny sportu na całym świecie - komentuje Ewelina Domińska, rzeczniczka prasowa firmy.

Nie podano, na jak długo zaplanowano współpracę z Lewandowskim. Według nieoficjalnych ustaleń, umowa została zawarta na kilka lat.

Oshee sponsoruje ligę i reprezentację piłkarską

Firma Oshee jesienią ub.r. podpisała umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której od sierpnia 2018 roku do lipca 2020 roku będzie oficjalnym sponsorem naszej piłkarskiej reprezentacji. Od ponad roku jest już partnerem PZPN-u.

Ponadto Oshee jest m.in. oficjalnym partnerem Pucharu Polski PZPN w piłce nożnej oraz oficjalnym partnerem rozgrywek Nice 1. Ligi i Ekstraklasy, a od września ub.r. współpracuje w podobnym zakresie z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. Od roku firma jako oficjalny dostawca produktów funkcjonalnych Legii Warszawa oraz należących do klubu Akademii Legii i Legia Soccer Schools jest promowana na strojach drużyn młodzieżowych Legii.

Od marca ub.r. ambasadorką reklamową Oshee jest zawodniczka mieszanych sztuk walki Joanna Jędrzejczyk.

Robert Lewandowski skończył współpracę z Coca-Colą

Przez ostatnie osiem lat Robert Lewandowski promował Coca-Colę. Był ambasadorem turnieju piłkarskiego dla dzieci Coca-Cola Cup oraz występował w reklamach tego napoju (w ub.r. w kampanii Coca-Coli Zero). Część ekspertów z branży reklamowej oceniła, że współpraca z taką marką nie pasuje do wizerunku sportowca. Współpracę z Coca-Colą zakończył w grudniu, po tym jak wygasła umowa.

Lewandowski w wielu krajach reklamuje również smartfony Huawei (w obecnej kampanii - modele Huawei Mate Pro 10) oraz szampon head&shoulder. Współpracuje też z markami Gillette i Vistula oraz występuje w wielu kampaniach sponsorów reprezentacji Polski i Bayernu Monachium.

Jesienią ub.r. firma Roberta Lewandowskiego wspólnie z holdingiem marketingowym Group One uruchomiła dom mediowy RL Media.

Z firmą Oshee od niedawna współpracuje również Anna Lewandowska - została ambasadorką marki wody mineralnej Kinga Pienińska, którą producent przejął w sierpniu ub.r.

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski zamiast Coca-Coli będzie reklamował Oshee na całym świecie

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja cie
Dobry grafik potrafi nawet wyrównać oczy w Photoshopie.
0 0
odpowiedź
User
verry
Robek dostał Oshee, a żonie została Kinga Pieninska, której Oshee niedawno zostało właścicielem. Niemniej ze strony marketerów super posunięcie!
0 0
odpowiedź
User
Lejek
"Ambasadorka reklamowa", "galeria handlowa"... Dajecie sobie wciskać te nowotwory marketerów, żeby twarz napoju czy tam rajstop brzmiała bardziej szlachetnie. Nie przesadzamy, proszę...
0 0
odpowiedź