„Robimy dachówkę!” - muzyczna kampania Braas (wideo)
W telewizji, internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa dachówek Braas. Akcja – przygotowana przez agencje Tequila, CorMedia i Pegasus PR – opiera się na stylistyce muzycznej.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa dachówek betonowych Braas jest utrzymana w konwencji teledysku. Przekaz pod hasłem „Robimy dachówkę!” przedstawia zespół „Braas Band” podczas trasy koncertowej. Kampania oprócz promocji marki ma na celu zachęcenie osób realizujących inwestycje budowlane, żeby świętowały ukończenie prac na dachu.
Akcja od 5 lipca obejmuje telewizję (15-sekundowy spot głównie w Polsacie, TVN i kanałach tematycznych, m.in. z pakietu At Media), prasę (czasopisma o tematyce budowlanej), internet, punkty sprzedaży oraz cykl 12 wakacyjnych eventów muzycznych.
Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila, za wsparciem public relations zajmuje się agencja Pegasus PR, a za działania reklamowe w internecie odpowiada CorMedia.
Dołącz do dyskusji: „Robimy dachówkę!” - muzyczna kampania Braas (wideo)