Rodzina w aucie promuje kredyt hipoteczny w BGŻ
W pobliżu oddziałów BGŻ trwa ambientowa kampania reklamowa kredytu hipotecznego w tym banku. Akcję realizuje agencja Brainshake.
W ramach ambientowej kampanii reklamowej kredytu hipotecznego oferowanego przez Bank BGŻ w pobliżu jego najczęściej odwiedzanych placówek krąży specyficzny samochód. Z wnętrza auta wydobywają się odgłosy kłótni małżeńskiej, a odpowiednio oklejone szyby sugerują, że w środku – w ciasnocie i niewygodzie – mieszka rodzina razem z całym swoim dobytkiem. Jednocześnie przechodzące obok osoby są zapraszane do udziału w konkursach z nagrodami.
Taka akcja ma odświeżyć wizerunek Banku BGŻ, postrzeganego jako instytucja tradycyjna i stosunkowo konserwatywna, oraz skutecznie zachęcić do jego oferty młodszą grupę konsumentów. Ponadto stanowi uzupełnienie ATL-owej kampanii kredytu hipotecznego w BGŻ, która w połowie maja rozpoczęła się w telewizji i internecie (więcej).
Realizacją kampanii ambientowej – zaplanowanej od 16 do 29 czerwca – zajmuje się agencja Brainshake.
Dołącz do dyskusji: Rodzina w aucie promuje kredyt hipoteczny w BGŻ