Ronald Ng nowym global chief creative officerem w Isobar
Ronald Ng objął nowo utworzone stanowisko global chief creative officera w agencji Isobar, należącej do Dentsu Aegis Network.
Na stanowisku tym Ronald Ng będzie odpowiadał za współpracę z zespołami kreatywnymi w 85 biurach agencji Isobar na 45 rynkach na całym świecie.
Funkcję tę pełnić będzie pracując w biurze w Nowym Jorku. Ma raportować do Jean Lin, globalnego dyrektora generalnego agencji. Ma także przewodniczyć Radzie Doskonałości Kreatywnej Isobara.
Przed nominacją Ronald Ng był globalnym dyrektorem kreatywnym w Digitas od ponad 3 lat. Wcześniej pracował w BBDO / Proximity w rolach CCO i EVP / ECD w swoich biurach w Malezji, Nowym Jorku i Singapurze.
- Jesteśmy w najbardziej interesującym momencie w historii marketingu, gdzie idee i technologia współdziałają ze sobą, aby na nowo zdefiniować, co naprawdę oznacza kreatywność i rzemiosło. Wieloletnie doświadczenie Ronalda w pracy nad kreatywnym skrzyżowaniem platform, danych i idei jest ideałem, aby wzmocnić naszą wizję napędzania opartej na doświadczeniu transformacji, opartej na kreatywności - mówi Jean Lin.
Dołącz do dyskusji: Ronald Ng nowym global chief creative officerem w Isobar