Rosną wydatki na reklamę w internecie w Stanach Zjednoczonych
Według badań comScore w zeszłym roku w Stanach Zjednoczonych wydatki na reklamę w internecie wyniosły 30 miliardów dolarów.
Jeszcze w 2010 roku w USA na reklamy online wydano niewiele ponad 25 miliardów dolarów. W ciągu roku wynik ten został poprawiony aż o 20.2 procenta, twierdzi comScore - firma zajmująca się badaniami rynku internetowego. W tym roku ma się podnieść o kolejne 17.6 procenta.
Wzrost będzie trwał nieprzerwanie jeszcze przynajmniej przez 3 lata, choć będzie stopniowo tracił tempo. Zdaniem comScore w 2015 roku, kiedy w USA za reklamy w internecie zapłacone zostanie niemal 50 miliardów dolarów, roczny wzrost wyniesie zaledwie 8.8 procenta.
Dołącz do dyskusji: Rosną wydatki na reklamę w internecie w Stanach Zjednoczonych