Rośnie słuchalność RMF i Radia Zet
Coraz słabsze wyniki notuje radiowa "Jedynka" i "Trójka"
Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie grudzień-luty 2004 udział RMF wyniósł 23,2% i w stosunku do poprzednia badania oznacza to wzrost o 0,5%. Tymczasem dynamicznie rośnie słuchalność Radia Zet, która wzrosła z 20,8% do poziomu 21,8%. Jest do najlepszy wynik Zetki w historii.
Coraz słabsze wyniki notują dwie największe rozgłośnie Polskiego Radia. "Jedynka" zanotowała spadek z 15,8% do 15,6% a Program Trzeci z 5,2% do 5,1%.
Udział w rynku (%)15-75 | Wiek 25-39 | ||
XII-I 2004 | XI-I 2004 | XII-I 2004 | |
RMF FM | 23,2% | 22,7% | 30,2% |
Radio ZET | 21,8% | 20,8% | 28,6% |
Program 1 PR | 15,6% | 15,8% | 5,4% |
Program 3 PR | 5,1% | 5,1% | 5,6% |
Jak wynika z tych samych danych instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company RMF FM jest najchętniej słuchaną stacją wśród osób ze średnim i wyższym wykształceniem mieszkających w miastach. Udział w rynku w dni powszednie w tej grupie docelowej wynosi 23,1% i jest o 2,7% wyższy od bezpośredniej konkurencji. Radio RMF FM jest średnio o 11 minut dłużej słuchane niż radio ZET przez osoby należące do tego targetu.
Dołącz do dyskusji: Rośnie słuchalność RMF i Radia Zet