„Różni ludzie, różne potrzeby” reklamują Flavamed (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa różnych wersji leku na mokry kaszel Flavamed (produkowanego przez Berlin Chemie Menarini Polska). Kreacją reklam, pod hasłem „Różni ludzie, różne potrzeby”, zajęła się agencja Grandes Kochonos.
Nowy spot Flavamedu rozgrywa się na dworcu kolejowym, gdzie trzy osoby opowiadają, że z uwagi na odmienne potrzeby i styl życia przy mokrym kaszlu sięgają po różne wersje promowanego preparatu: w tabletkach musujących, syropie i tabletkach do połykania. Jego symbolem w reklamie jest wjeżdżający na stację pociąg, na który czekają podróżni, a potem jadą nim na stację Pokaszlowo. Spot objaśnia też krótko sposób działania leku. Kończy się hasłem „Różni ludzie, różne potrzeby - Flavamed”.
Zeszłoroczna reklama Flavamedu Max pokazywała wstrząsający kaszel mężczyzny relacjonowany przez jego córkę.
Nowy spot jest emitowana w telewizji w wersji 30- i 15-sekundowej.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Grandes Kochonos.
Dołącz do dyskusji: „Różni ludzie, różne potrzeby” reklamują Flavamed (wideo)