„Różnica tkwi w szczegółach” - Michael Jackson w kampanii Sony Xperii Z2 (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek smartfon Sony Xperia Z2. Akcję, której motyw muzyczny pochodzi z nowej płyty Michaela Jacksona, przygotowały i realizują firmy Tag, Greenmark, MediaCom i Kod Id.
Kampania Sony Xperii Z2 przebiega pod hasłem „Różnica tkwi w szczegółach”. Reklamy podkreślają kluczowe funkcjonalności tego telefonu, przekonując, że jest on czymś więcej niż smartfon. Ponadto informują o jego dostępności w sklepach EuroRTVAGD i Media Expert oraz sieciach Play, Orange i T-Mobile.
Motywem muzycznym kampanii jest fragment piosenki Michaela Jacksona „Slave To The Rhythm”, pochodzącej z nowej płyty „Xscape” zawierającej jego niepublikowane dotąd utwory. 13 maja bezpłatny dostęp do albumu uzyskają użytkownicy wybranych smartfonów i tabletów Sony, m.in. Xperia Z2 (więcej na ten temat).
W ramach akcji Sony Mobile wspólnie z TVN nakręcili smartfonami Xperia Z2 w technologii 4K serial komediowy „FilmOffka” (zobacz szczegóły).
Działania reklamowe od 21 kwietnia są prowadzone w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne), kinach (sieć Cinema City, kina z oferty KinAds - spoty, plakaty, infotixy i postery cyfrowe) oraz internecie (wyszukiwarki, porównywarki cenowe, portale horyzontalne, serwisy technologiczne i lifestyle’owe, kanały własne w social mediach), natomiast od początku maja będą obejmować outdoor (frontlighty i backlighty w całym kraju).
Spoty przygotowała agencja Tag, a adaptacją i kreacją pozostałych reklam zajęła się agencja Greenmark. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa, za działania contentowe - dział MediaCom Beyond Advertising, a za aktywności PR i w social media - agencja Kod Id.
Dołącz do dyskusji: „Różnica tkwi w szczegółach” - Michael Jackson w kampanii Sony Xperii Z2 (wideo)