SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rumunia promuje się z nowym logotypem i hasłem

W Polsce zaprezentowano nowy logotyp i slogan Rumunii. Kraj ten prowadzi obecnie międzynarodową kampanię promocyjną.

Nowy wizerunek promocyjny Rumunii odwołuje się do skojarzeń z przyrodą, roślinnością i świeżością. Logotyp kraju opiera się na motywie liścia i odcieniach zieleni uzupełnionych elementami w kolorze niebieskim. Grafice towarzyszy hasło „Explore The Carpathian Garden”.

Taki branding oprócz podkreślania potencjału naturalnego Rumunii ma wskazywać na jej wielowiekową tradycję i bogate dziedzictwo kulturowe. Celem wprowadzenia nowego wizerunku jest podniesienie atrakcyjności turystycznej tego kraju i przyciągnięcie do niego większej liczby turystów z zagranicy.

Nowe logo i hasło Rumunii zostało przygotowane przez firmę THR-TNS na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego i Turystyki Rumunii, które skorzystało ze środków unijnego Regionalnego Programu Operacyjnego. Projekt oparto na badaniach marketingowych przeprowadzonych zarówno w samym kraju, jak też w ośmiu innych państwach kluczowych dla jego turystyki: Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Rosji, Austrii, USA, Francji oraz na Węgrzech.

Nowy wizerunek Rumunii jest częścią jej międzynarodowej kampanii promocyjnej. Po raz pierwszy zaprezentowano go w lipcu br. na targach EXPO w Szanghaju.

Dołącz do dyskusji: Rumunia promuje się z nowym logotypem i hasłem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl