Rusza bożonarodzeniowa kampania Coca-Coli (wideo)
Pod hasłem „Uwolnij radość” rozpoczyna się globalna kampania reklamowa Coca-Coli związana z Bożym Narodzeniem. Akcję przygotowały i prowadzą firmy McCann Erickson, Starcom, K2 Internet i Edelman Polska.
Startująca właśnie kampania reklamowa Coca-Coli jest oparta na symbolach charakterystycznych dla bożonarodzeniowej komunikacji tej marki, takich jak Święty Mikołaj, świąteczne ciężarówki, konturowa butelka Coca-Coli czy miś polarny. Głównym motywem nowego spotu jest śnieżna kula, która w rękach Świętego Mikołaja sprawia, że wszyscy znajdują kogoś, z kim mogą spędzić Święta. Akcja rozpoczyna się jednocześnie w 90 krajach na całym świecie.
W ramach kampanii w sprzedaży pojawią się butelki Coca-Coli ze świątecznymi etykietami. Ponadto z początkiem grudnia na stronie coke.pl udostępniona zostanie aplikacja, która będzie umożliwiać wysyłanie elektronicznych świątecznych kartek nawiązujących do motywu śnieżnej kuli.
Akcja obejmuje w Polsce telewizję, internet i outdoor. Globalna kreacja kampanii została przygotowana we współpracy z agencją reklamową McCann w Madrycie, natomiast adaptacją przekazów na nasz rynek zajął się polski oddział McCann Erickson.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, działania w internecie prowadzi agencja K2 Internet, a aktywnościami public relations zajmuje się agencja Edelman Polska.
Dołącz do dyskusji: Rusza bożonarodzeniowa kampania Coca-Coli (wideo)