Rusza kampania „Ja, pieczarka”
Pod hasłem „Ja, pieczarka” rozpoczęła się kampania promująca jedzenie pieczarek. Akcję na zlecenie Stowarzyszenia Branży Grzybów Uprawnych realizuje firma Business Consulting.
Kampania „Ja, pieczarka” informuje, jak ważnymi składnikami zdrowej diety i nowoczesnej kuchni są pieczarki. Grzyby te są prezentowane jako produkty wyjątkowo plastyczne i elastyczne, dające bardzo szerokie spektrum zastosowań kulinarnych. Akcja jest skierowana do konsumentów indywidualnych i restauratorów.
Akcja obejmuje reklamy m.in. w radiu (rozgłośnie lokalne w Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Radio Kolor, Radio Pogoda, Radio Vox), internecie (w tym serwis ja-pieczarka.pl, działania na Facebooku i YouTubie), prasie branżowej ("Nowości Gastronomiczne", "Poradnik Restauratora", "Horeca", "Food Service") oraz na outdoorze (700 billboardów i 80 reklam na autobusach w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Trójmieście i aglomeracji Śląskiej). Ponadto w restauracjach Sphinx od 4 marca trwa promocja „30 dni z pieczarką”, w ramach której serwowane są specjalne dania złożone m.in. z pieczarek. Jednocześnie ruszyły degustacje pieczarkowych potraw w hipermarketach Real i Biedronka. W ramach kampanii powstaje także książka kulinarna, na którą złożą się przepisy na dania z pieczarek przygotowane przez internautów oraz Kurta Schellera i Przemysława Błaszczyka.
Cała kampania – zaplanowana na dwie odsłony: wiosenną i jesienną – stanowi element projektu „Czas na pieczarkę” realizowanego przez Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych. Projekt ten rozpoczął się w październiku ub.r., a jego zakończenie przewidziano na wrzesień br.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania „Ja, pieczarka”