Rusza kampania promująca wystawę 'Europa - to nasza historia'
Na outdoorze rozpoczyna się kampania promująca wystawę "Europa - tonasza historia". W najbliższym czasie akcja obejmie równieżtelewizję i radio.
Startująca właśnie na outdoorze kampania reklamuje wystawę"Europa - to nasza historia", którą od 1 maja do 5 sierpnia będziemożna oglądać we wrocławskiej Hali Stulecia. Ekspozycjaprzygotowana przez brukselskie Muzeum Europy z okazji 50-leciapodpisania Traktatów Rzymskich pokazuje losy naszego kontynentu od1945 do 2007 roku.
Filmik z załącznika.
Akcja promująca tę wystawę prowadzona jest na razie na 600billboardach i citylightach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Gdańsku,Katowicach, Szczecinie, Lublinie, Bydgoszczy, Toruniu, Częstochowiei Wrocławiu, w którym pojawi się jeszcze 400 plakatów, 100 tablicinformacyjnych, dwie wielkoformatowe siatki oraz specjalny tramwaj.28 kwietnia kampnia obejmą kanał Discovery Historia, a w maju -radio (m.in. Tok FM, Złote Przeboje i Radio Zet) i internet(gazeta.pl, terazwroclaw.pl, wroclaw.pl, studente.pl, golo.pl,pik.wroclaw.pl i wykop.pl). W ramach działań podczas różnegorodzaju imprez będą rozdawane ulotki i plakaty, do "GazetyWyborczej" będą dodawane zeszyty edukacyjne dla uczniów, a wserwisie internetowym www.terazwroclaw.pl zostanieudostępniona podobna gra. Kreacją kampanii - zaplanowanej do lipca- i zakupem mediów na jej potrzeby zajęło się Biuro Promocji MiastaUrzędu Miejskiego Wrocławia.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania promująca wystawę 'Europa - to nasza historia'