Rusza projekt „I love radio”
Wystartowała strona internetowa projektu „I love radio”. Serwis Iloveradio.pl docelowo ma stać się bazą wiedzy o radiu.
Na stronie znajdują się informacje, artykuły eksperckie, materiały wideo, a także dane słuchalności radia w Polsce.
Strona dedykowana jest uczestnikom rynku radiowego w Polsce tj. reklamodawcom, klientom domów mediowych, a także osobom poszukującym wiedzy na temat medium radiowego.
„I love radio” to wspólna akcja pięciu największych na co dzień konkurujących ze sobą grup radiowych (tj. Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia), której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Kampania jest częścią długofalowego projektu obejmującego działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów - zarówno reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych. Z kolei przekazy adresowane do słuchaczy mają podkreślać inne zalety radia m.in. jego ważną rolę w społeczeństwie.
Ponadto na dzisiejszy dzień (w którym obchodzony jest Dzień Radia), pomiędzy godz. 8.00 a 8.30, zaplanowano wyemitowanie Charytatywnego Bloku Reklamowego. Emisja obejmuje łącznie 164 rozgłośnie ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne.
Dzień Radia jest obchodzony w Polsce 11 kwietnia, ponieważ tego dnia w 1923 roku zarząd Stowarzyszenia Radiotechników Polskich uchwalił swoją pierwszą opinię w sprawie wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. Polskie Radio w Warszawie zaczęło nadawanie 1 lutego 1925 roku.
Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od listopada 2016 roku do lutego 2017 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.
Dołącz do dyskusji: Rusza projekt „I love radio”