'Ruszaj w teren z Nevadą'
Scandinavian Tobacco wprowadził na rynek odnowione opakowanie jednej ze swoich flagowych marek - Nevady.
Wprowadzenie nowych opakowań Nevady wsparte jest największą w historii marki kampanią marketingową. Prowadzone są silne działania merchandisingowe – agencja Proximity przygotowała ponad 20 różnych materiałów POS wspierających widoczność nowego opakowania w punktach sprzedaży. Są to między innymi hangery, plakaty, dyspensery, ulotki, bankiery, naklejki, billonownice, narożniki, standy, podajniki i backlity. Dodatkowo przygotowano materiały informacyjne do prasy branżowej i hurtowni.
Z okazji wprowadzenia nowego opakowania Agencja Proximity wraz z działem marketingu Scandinavian Tobacco przygotowała również konkurs konsumencki „Ruszaj w teren z Nevadą”, w którym główną nagrodą jest terenowy samochód Mitsubishi L200. Dodatkowo, wymieniając kody kreskowe z opakowań, w konkursie Nevady konsumenci mogą zdobyć dodatkowe nagrody – skórzane paski, torby podróżne oraz zestawy kina domowego.
Agencja Proximity pracuje dla marki Nevada po wygranym przetargu.
Dołącz do dyskusji: 'Ruszaj w teren z Nevadą'