Ruszyła kampania "Pasuje do obiadu" Żywca Zdrój Smako-Łyk
W telewizji, internecie i prasie prowadzona jest kampania reklamowaŻywca Zdrój Smako-Łyk. Akcja podkreśla, że ta woda znakomiciepasuje jako element posiłku.
Rozpoczęta pod hasłem "Pasuje do obiadu" kampania reklamowaŻywca Zdrój Smako-Łyk wykorzystuje motyw puzzla, który masymbolizować idealne dopasowanie tej wody do posiłków. - Zprzeprowadzonych przez nas badań wynika, że wybierając napój doposiłku, większość konsumentów zwraca uwagę na smak, a naszeprodukty stanowią alternatywę do wysokokalorycznych napojów,oferując jednocześnie subtelny i delikatny smak - opisuje przekazkampanii Magdalena Kosińska, senior brand manager Żywca ZdrójSmako-Łyk.
Kampania w mediach od 4 maja obejmuje telewizję (TVP, Polsat,TVN, TVN7, Polsat 2, Polsat Cafe, DC AP, stacje z pakietu AtMedia), internet (wp.pl, interia.pl, o2.pl, GG, pudelek.pl,kafeteria.pl, nasza-klasa.pl) i prasę (Claudia, Olivia, Twój Styl,Poradnik Domowy, Uroda, Wysokie Obcasy, Tele Tydzień, MojeGotowanie i Kuchnia). Oprócz tego w ramach akcji działa serwisinternetowy www.pasujedoobiadu.pl zprzepisami na idealnie skomponowane dania z wykorzystaniemproduktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk oraz od kwietnia prowadzone sądziałania PR.
Kreację kampanii - zaplanowanej w telewizji do 7 czerwca, winternecie do 14 czerwca, a w prasie do końca czerwca -przygotowały agencje Young & Rubicam (telewizja i prasa) orazFreshlab (internet i BTL), zakupem mediów zajął się dom mediowyMediaCom, a za działania PR odpowiada agencja Euro RSCGSensors.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania "Pasuje do obiadu" Żywca Zdrój Smako-Łyk