S4 Capital przejmuje agencję Cashmere z Los Angeles
Należąca do Martina Sorrella S4 Capital przejmuje Cashmere, agencję kreatywną z Los Angeles pracującą m.in. dla Taco Bell. Zintegruje ją z własną agencją digitalową Media.Monks.
Agencja Cashmere zostanie włączona do Media.Monks, która powstała miesiąc temu z połączenia flagowych marek S4 - MediaMonks oraz MightyHive, zajmującej się analityką danych i digitalem.
Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
Cashmere została założona w 2003 roku przez Ted'a Chung'a i Seung Chung'a i zatrudnia ponad 150 pracowników. Do jej klientów należą Google, Instagram, Facebook, BMW, WarnerMedia, Adidas, Netflix, Disney, Amazon, Apple. Agencja specjalizuje się w dotarciu do młodszych, zróżnicowanych konsumentów. Taco Bell kilka tygodni powierzyło Cashmere kompleksową obsługę w zakresie strategii obecności marki w kulturze. Sieć fast-foodów chce zwiększyć swoje zaangażowanie w kulturę przez sport, modę, gry, muzykę itp.
Agencja Cashmere otrzymała wiele nagród, w tym Cannes Lions Creative Award 2019 oraz liczne nagrody Clio i Webby Awards.
Media.Monks jest agencją reklamową i marketingową digital-first. Zatrudnia łącznie 6 000 osób w 33 krajach na całym świecie. Agencja jest regularnie nagradzana podczas Cannes Lions i Webby Awards, a w 2021 roku otrzymała tytuł Webby Production Company of the Year
S4 Capital ma pół miliarda funtów na inwestycje
W styczniu S4 Capital przejęła agencję kreatywną Tomorrow z siedzibą w Szanghaju, aby rozszerzyć swoją obecność w Chinach. Prowadzi także ekspansję w Ameryce Łacińskiej oraz Azji i Pacyfiku - tam przejęła agencje Raccoon Group i Destined. S4 Capital udało się również przejąć Circus, agencję obsługującą Facebooka, Google i Spotify; Firewood, największą agencję marketingową w Dolinie Krzemowej oraz Orca Pacific.
W raporcie finansowym spółka podała, że zamierza wydać w kolejnych miesiącach 500 milionów funtów na kolejne fuzje i przejęcia. Kapitalizacja S4 Capital wynosi obecnie 4,66 mld funtów.
S4 Capital od początku działalności pod sterami Martina Sorrella skupia się na fuzjach aktywów w branży reklamowej związanych z technologiami i danymi, które można wykorzystać w celu zmaksymalizowania efektywności reklamy.
Dołącz do dyskusji: S4 Capital przejmuje agencję Cashmere z Los Angeles