Salon Top Secret w Galerii Młociny w nowym koncepcie
Należąca do Grupy Kapitałowej Redan marka odzieżowa Top Secret otworzyła w miniony piątek nowy salon w Galerii Młociny w Warszawie. Ma to być flagowa placówka marki uruchomiona według nowego konceptu.
Sklep został zaprojektowany według nowego konceptu, autorstwa zespołu architektów Top Secret. Jak podano w komunikacie "wdrożone rozwiązania mają zapewnić większy komfort zakupów". Mają służyć temu m.in. strefa przymierzalni z dużą pufą i sofą dla osób oczekujących na osoby mierzące ubrania, nowoczesny system zmiany oświetlenia w przymierzalni i możliwość zobaczenia wybranej stylizacji w świetle dziennym, wieczorowym i domowym. Tuż obok przymierzalni znajduje się strefa kawowa, w której kawa serwowana jest bezpłatnie.
Ubrania i akcesoria eksponowane są w przejrzysty sposób, w kilku strefach, ze swobodnym dostępem do wieszaków.
W sklepie zainstalowano wysoką na 7,5m witrynę z ciekawą aranżacją, a system monitorów LED przekazujące treści o charakterze wizerunkowym i marketingowym.
Salon w Galerii Młociny jest 197 sklepem marki Top Secret. Jego powierzchni ma ponad 200 metrów kwadratowych.
Dołącz do dyskusji: