Sami Swoi - nowa marka na rynku
4 sierpnia wystartowali Sami Swoi - nowa na rynku telefonia komórkowa
Wprowadzenie nowej marki wspiera kampania reklamowa obejmująca TVP, Polskie Radio rozgłośnie regionalne, prasę regionalną i ogólnokrajową (zarówno dzienniki jak i tygodniki). Pierwszy etap kampanii reklamowej potrwa do końca sierpnia.
Kreację wizerunku, (logo, pełny system komunikacji wizualnej marki, opakowania produktów, telefoniczne karty SIM, karty-zdrapki, kampanie: tv, radiową, prasową, outdoorową, szereg mediów niestandardowych: standy, kasetony do punktów sprzedaży, samochody - ruchome punkty promocyjne oraz materiały POS) wykonali Marek Bimer i Janusz Mazurczak we współpracy z agencją reklamową BuM. Prace nad projektem trwały kilka miesięcy.
"Wprowadzenie na rynek nowej marki to najbardziej ekscytujące zadanie, jakie może dostać agencji reklamowa, a wprowadzenie nowej marki w trudnej kategorii jaką jest telefonia komórkowa to naprawdę wyzwanie." mówi Marek Bimer.
Wyzwanie stanowiła także bardzo szeroka i specyficzna grupa docelowa - osoby, które jeszcze nie mają telefonu komórkowego, gdyż uważały że jest za drogi i zbyt skomplikowany.
"Dla nas nie istnieją trudne grupy docelowe" powiedział Janusz Mazurczak "a trafienie z przekazem komunikacyjnym do zaniedbywanej przez rynek części konsumentów jest interesującym zadaniem."
Dołącz do dyskusji: Sami Swoi - nowa marka na rynku