„Samo najlepsze” w kampanii sosów egzotycznych Łowicz
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa sosów egzotycznych marki Łowicz (produkowanych przez spółkę Agros-Nova). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Łowicz. Samo najlepsze”, przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy Mediacom Warszawa.
W reklamach prezentowane są trzy sosy egzotyczne marki Łowicz: seczuański, karaibski i arabski. Kampania podkreśla, że do ich każdego słoika dołączona jest nakładka ze specjalnie dobranymi kompozycjami przypraw do mięsa charakterystycznych dla regionu, z którego pochodzi danie. Reklamy kończą się sloganem będącym hasłem głównym marki Łowicz: „Łowicz. Samo najlepsze”.
Akcja jest prowadzona od 12 października w telewizji (największe stacje) oraz internecie (serwisy VoD).
Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Samo najlepsze” w kampanii sosów egzotycznych Łowicz