We Francji samochody Skody pojawiają się w reklamach konkurencji
Marka samochodów Skoda rozpoczęła we Francji kampanię, w której chce przekonać klientów do swoich samochodów, bo ci częściej sięgają po konkurencyjne marki. W jej ramach samochody Skody pojawiły się w filmach dotyczących francuskich marek samochodowych.
We Francji Škoda pozostaje daleko w tyle za niektórymi wiodącymi producentami motoryzacyjnymi, takimi jak Peugeot, Renault i Citroen - do nich należy prawie połowa rynku. Chociaż wszyscy myślą o tych markach, w przypadku Škody sprawa jest nieco bardziej skomplikowana.
Jak więc umieścić nową Škodę Fabię w kręgu zainteresowania Francuzów i sprawić, by stała się poważną alternatywą dla konkurentów?
Sposób na to znalazła agencja Track DDB odpowiedzialna za kampanię "Review Hacking”.
Kampanię, która opiera się na wykorzystaniu powszechnego od lat zjawiska - otóż decydując się na zakup samochodu, 80 proc. kupujących ogląda różne recenzje wideo, dema lub vlogi opinii, aby jak najwięcej dowiedzieć się o modelach, które są zainteresowani.
Dlatego Škoda we współpracy z Track DDB postanowiła zhakować proces zakupu, umieszczając nową Škodę Fabia w filmach, które generują większy ruch.
We współpracy z 3 influencerami z YouTube, którzy specjalizują się w recenzjach samochodów, marka zmodyfikowała istniejące wideo 3 konkurencyjnych modeli: Renault Clio, Peugeot 208 i Citroën C3 oraz dodała do nich billboardy nowej Škody Fabia.
Kampania pod tytułem „Review Hacking” ruszyła we Francji w czerwcu 2022 roku. Została stworzona dla marki Skoda przez agencję reklamową Track DDB.
Dołącz do dyskusji: We Francji samochody Skody pojawiają się w reklamach konkurencji