SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Samsung Silky i Schulz zasiali ciszę

"Cisza jak makiem zasiał" to hasło kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową linię odkurzaczy Silky marki Samsung, realizowanej przez agencję reklamową Schulz.

Kampania i jej hasło mają na celu podkreślenie wyjątkowości odkurzaczy linii Silky- wiążą się z bardzo niskim natężeniem dźwięku (zaledwie 67 dBA) podczas ich eksploatacji.

Akcja oraz działania PR prowadzone są w prasie kobiecej, lifestylowej, branżowej i wnętrzarskiej. Layouty prasowe ukazują się takich w tytułach jak "Claudia", "Poradnik Domowy", "Świat Kobiety", "Elle", "M jak Mieszkanie", "Moje Mieszkanie", "Naj", "Zwierciadło" oraz "Viva!".

Autorami kreacji są Marta Filipiuk Michniewicz i Angelika Zboch z udziałem Leszka Oleszki i Krzysztofa Tkaczyka. Za koordynację prac agencji Schulz odpowiada Anna Makowska.

Wsparciem kampanii Silky są materiały POS umieszczone w sieciach handlowych.

Całość działań reklamowych potrwa do końca roku.

Dołącz do dyskusji: Samsung Silky i Schulz zasiali ciszę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl