San Markos otwiera kolejne OBI
Agencja reklamowa San Markos po raz kolejny przygotowała kampanię inaugurującą otwarcie nowego marketu budowlanego OBI. Nowo otwierany market w Jabłonnie będzie już czwartym marketem w regionie warszawskim, a jego otwarcie odbędzie się 21 listopada 2003.
OBI to największa sieć marketów budowlanych DIY w Polsce. Historia OBI rozpoczęła się 30 lat temu. W centrum handlowym Alstertal w Hamburgu powstał wtedy pierwszy market o pow. 870 mkw. Dla porównania otwarty w 2001 roku w Berlinie największy market budowlano-ogrodniczy OBI ma blisko 30 tys. mkw. Początkowo oferta skierowana była głównie do majsterkowiczów. Potem w marketach OBI zaczęto sprzedawać rośliny i artykuły dekoracyjne. Obecnie w Polsce są 23 sklepy tej firmy. Pracuje w nich 3 tys. osób. Na całym świecie jest prawie 450 marketów z pomarańczowym bobrem, w tym również w Chinach. Przygotowana przez San Markos kampania ATL obejmuje nośniki: outdoor, prasa, autobusy i tramwaje. Kampania składa się z dwóch etapów. Pierwszy ma informować Warszawiaków o powstaniu czwartego marketu i zachęcić do odwiedzenia go w dniu otwarcia. Otwarciom marketów OBI zwykle towarzyszą specjalnie przygotowane promocje i właśnie o nich informuje drugi etap kampanii.
San Markos - jest jedyną polską agencją reklamową typu full service, przyjętą w poczet Niezależnego Stowarzyszenia Europejskich Agencji Reklamowych EURADA. W portfolio agencji znajdują się m.in. firmy: OBI, Legrand, Hallmark Channel, Scholl, Polfa Kutno. W tym roku agencja rozpoczęła współpracę z firmami: Indykpol, Wedel, Henkel i Adamed.
Dołącz do dyskusji: San Markos otwiera kolejne OBI