Schulz zasila szeregi
Rozwój działu opakowań Schulza
W połowie listopada w agencji reklamowej Schulz pojawiły się kolejne dwie osoby. Piotr Golczyk oraz Irena Jackiewicz zasilą dynamicznie rozwijający się dział opakowań.
Zatrudnienie nowych pracowników wiąże się z coraz większym zainteresowaniem usługami agencji, przed którą klienci stawiają wciąż nowe wyzwania. Szczególnie absorbujące są ostatnio działania na rzecz Frosty i Tesco.
Firmy te, zadowolone z dotychczasowej współpracy z agencją, powierzyły jej zadanie stworzenia całej gamy nowych opakowań. Pojawienie się kolejnych dwóch osób było konieczne ze względu na ogromną ilość wykonywanych projektów i ekspansją na rynki zagraniczne. - Nasza działalność dla Tesco to kilkadziesiąt projektów tygodniowo, na rynki Europy Centralnej, natomiast Frosta powierzyła nam rynki: niemiecki i włoski - mówi Grzegorz Mieszkowski, szef działu opakowań Schulza.
Jackiewicz, absolwentka slawistyki na Białoruskim Uniwersytecie Państwowym, została asystentką szefa działu opakowań. Golczyk, z wykształcenia prawnik, pełni z kolei funkcję junior account executive. Uprzednio był account executive w agencji interaktywnej Suport.
Dołącz do dyskusji: Schulz zasila szeregi