„Scooby - Doo!” liderem pism dziecięcych. „Monster High” o 66 proc. w dół
W listopadzie 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansował magazyn „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Ben 10 Magazyn”, zaś najwięcej stracił „Monster High”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) w listopadzie 2014 roku wyniosła 44 610 egz. i w porównaniu do analizowanego okresu rok wcześniej wzrosła o 29,28 proc. W listopadzie 2013 roku tytuł ten był szósty.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce, po awansie z czwartej lokaty, zajął magazyn „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 43 927 egz. Był on o 3,68 proc. wyższy, niż w listopadzie 2013 roku, czyli miesiącu, w którym tytuł ten wszedł na rynek.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 42 914 egz., po spadku o 3,14 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mógł „Ben 10 Magazyn” (Media Service Zawada), którego wynik sprzedażowy zwiększył się o 67,41 proc. do 39 174 egz. Tytuł ten awansował z miejsca dziesiątego na czwarte.
Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z miejsca pierwszego na dziesiąte. Jego wynik sprzedażowy w listopadzie ub.r. zmniejszył się bowiem aż o 66,49 proc. do zaledwie 20 370 egz.
ZKDP |
listopad |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Scooby - Doo! |
74 961 |
44 610 |
44 610 |
79 989 |
34 507 |
34 507 |
Lego. Legends of Chima |
59 760 |
44 375 |
43 927 |
59 993 |
42 367 |
42 367 |
Mój Kucyk Pony |
60 000 |
42 914 |
42 914 |
52 000 |
44 303 |
44 303 |
Ben 10 Magazyn |
49 996 |
39 174 |
39 174 |
46 986 |
23 400 |
23 400 |
Księżniczka |
53 000 |
38 710 |
38 710 |
52 000 |
32 395 |
32 395 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
50 000 |
30 723 |
30 723 |
- |
- |
- |
Świnka Peppa Magazyn |
44 957 |
28 215 |
28 215 |
44 981 |
36 076 |
36 076 |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
67 000 |
27 373 |
27 373 |
75 000 |
48 891 |
48 891 |
Auta |
43 000 |
20 847 |
20 847 |
50 000 |
28 661 |
28 661 |
Monster High |
50 000 |
20 370 |
20 370 |
75 020 |
60 796 |
60 796 |
Magazyn Mia and Me |
44 969 |
19 724 |
19 724 |
44 962 |
29 830 |
29 830 |
Kubuś i Przyjaciele |
39 000 |
18 472 |
18 472 |
50 000 |
15 997 |
15 997 |
Magazyn MiniMini |
39 983 |
13 777 |
13 777 |
39 996 |
18 334 |
18 334 |
W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 10,44 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Świnka Peppa” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej stracił tutaj magazyn „MiniMini” (również Media Service Zawada) - było to 53,87 proc.
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
październik |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Scooby - Doo! |
74 961 |
44 610 |
44 610 |
- |
- |
- |
Lego. Legends of Chima |
59 760 |
44 375 |
43 927 |
59 901 |
52 088 |
51 640 |
Mój Kucyk Pony |
60 000 |
42 914 |
42 914 |
60 000 |
49 513 |
49 513 |
Ben 10 Magazyn |
49 996 |
39 174 |
39 174 |
- |
- |
- |
Księżniczka |
53 000 |
38 710 |
38 710 |
53 000 |
36 143 |
36 143 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
50 000 |
30 723 |
30 723 |
53 000 |
32 449 |
32 449 |
Świnka Peppa Magazyn |
44 957 |
28 215 |
28 215 |
44 884 |
25 846 |
25 548 |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
67 000 |
27 373 |
27 373 |
67 500 |
44 121 |
44 121 |
Auta |
43 000 |
20 847 |
20 847 |
43 000 |
26 926 |
26 926 |
Monster High |
50 000 |
20 370 |
20 370 |
50 000 |
30 267 |
30 267 |
Magazyn Mia and Me |
44 969 |
19 724 |
19 724 |
- |
- |
- |
Kubuś i Przyjaciele |
39 000 |
18 472 |
18 472 |
41 000 |
24 761 |
24 761 |
Magazyn MiniMini |
39 983 |
13 777 |
13 777 |
42 955 |
29 864 |
29 864 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Scooby - Doo!” liderem pism dziecięcych. „Monster High” o 66 proc. w dół