Serwis „Super Expressu” w nowej odsłonie, połączono redakcje witryny i gazety
Serwis internetowy „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) SE.pl został uruchomiony w nowej odsłonie, nawiązującej graficznie do stylistyki pierwszej strony gazety. Jednocześnie pracę redakcji serwisu SE.pl i „Super Expressu”.
W nowej odsłonie SE.pl wprowadzono logotyp spójny z winietą „Super Expressu”. Szata graficzna witryny nawiązuje do stylistyki pierwszej strony „SE”, jest oparta na dużych grafikach. Ponadto przebudowano wersję mobilną serwisu, zwłaszcza galerie zdjęciowe, które teraz będą prezentowane w całości na stronie artykułu (bez konieczności klikania przez kolejne podstrony).
Nowa wersja portalu jest podzielona na następujące główne sekcje: Wiadomości, Rozrywka, Superbiznes, Sport, Auto, Gotowanie, Seriale oraz Styl życia.
- Łączymy oryginalne treści, z jakich znany jest „Super Express”, z ogromnym potencjałem portalu odnotowującego regularne wzrosty liczby odsłon i użytkowników. W Internecie chcemy przedstawiać szerszy kontekst tematów opisanych w druku. Nowa strona główna została stworzona i będzie zarządzana w taki sposób, aby „Super Express” stał się portalem pierwszego wyboru dla jak największej liczby użytkowników - opisuje Bartłomiej Łęczek, redaktor naczelny serwisu.
„Super Express” i SE.pl ze zintegrowanymi zespołami redakcyjnymi
Ponadto zintegrowano pracę redakcji „Super Expressu” i portalu SE.pl. Obecnie wydawcy papierowego wydania „Super Expressu” i portalu SE.pl ściśle ze sobą współpracują, a każdy dziennikarz tworzy treści zarówno do gazety, jak i na stronę.
- Nie dzielimy dziennikarzy na internetowych i prasowych. Dziennikarz to talent, zmysł obserwacji, dociekliwość, pewność siebie, uczciwość, rzetelność i niezależność. To także punkt orientacyjny w rozproszonym świecie mediów - podkreśla Ewa Lampart, wiceprezes ZPR Media SA i dyrektor zarządzający Grupy Super Express.
- Tworzymy treści, które można wykorzystywać dynamicznie i na wielu płaszczyznach, realizując potrzeby odbiorców zarówno mediów cyfrowych, jak i analogowych. Przyjęta strategia digital first to scentralizowana operacja, w której wszystkie treści cyfryzowane są w jednym CMS-ie i rozpowszechniane poprzez różne kanały dystrybucji pod silną marką Super Expressu lub pod markami partnerskimi - opisuje Ewa Lampart.
Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. portal SE.pl zanotował prawie 6 mln realnych użytkowników i 39,2 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Serwis „Super Expressu” w nowej odsłonie, połączono redakcje witryny i gazety
Po drugie to nerwowy ruch na spadające statystyki. Widać, że zasięgi buduje tam jedynie serwis kulinarny.
Layout dość trąci myszką.
Z dużej chmury, mały deszcz.
Już dobrze, dobrze Agnieszka, tylko bez łez ;)