SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwis „Super Expressu” w nowej odsłonie, połączono redakcje witryny i gazety

Serwis internetowy „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) SE.pl został uruchomiony w nowej odsłonie, nawiązującej graficznie do stylistyki pierwszej strony gazety. Jednocześnie pracę redakcji serwisu SE.pl i „Super Expressu”.

W nowej odsłonie SE.pl wprowadzono logotyp spójny z winietą „Super Expressu”. Szata graficzna witryny nawiązuje do stylistyki pierwszej strony „SE”, jest oparta na dużych grafikach. Ponadto przebudowano wersję mobilną serwisu, zwłaszcza galerie zdjęciowe, które teraz będą prezentowane w całości na stronie artykułu (bez konieczności klikania przez kolejne podstrony).

Nowa wersja portalu jest podzielona na następujące główne sekcje: Wiadomości, Rozrywka, Superbiznes, Sport, Auto, Gotowanie, Seriale oraz Styl życia.

- Łączymy oryginalne treści, z jakich znany jest „Super Express”, z ogromnym potencjałem portalu odnotowującego regularne wzrosty liczby odsłon i użytkowników. W Internecie chcemy przedstawiać szerszy kontekst tematów opisanych w druku. Nowa strona główna została stworzona i będzie zarządzana w taki sposób, aby „Super Express” stał się portalem pierwszego wyboru dla jak największej liczby użytkowników - opisuje Bartłomiej Łęczek, redaktor naczelny serwisu.

„Super Express” i SE.pl ze zintegrowanymi zespołami redakcyjnymi

Ponadto zintegrowano pracę redakcji „Super Expressu” i portalu SE.pl. Obecnie wydawcy papierowego wydania „Super Expressu” i portalu SE.pl ściśle ze sobą współpracują, a każdy dziennikarz tworzy treści zarówno do gazety, jak i na stronę.

- Nie dzielimy dziennikarzy na internetowych i prasowych. Dziennikarz to talent, zmysł obserwacji, dociekliwość, pewność siebie, uczciwość, rzetelność i niezależność. To także punkt orientacyjny w rozproszonym świecie mediów - podkreśla Ewa Lampart, wiceprezes ZPR Media SA i dyrektor zarządzający Grupy Super Express.

- Tworzymy treści, które można wykorzystywać dynamicznie i na wielu płaszczyznach, realizując potrzeby odbiorców zarówno mediów cyfrowych, jak i analogowych. Przyjęta strategia digital first to scentralizowana operacja, w której wszystkie treści cyfryzowane są w jednym CMS-ie i rozpowszechniane poprzez różne kanały dystrybucji pod silną marką Super Expressu lub pod markami partnerskimi - opisuje Ewa Lampart.

Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. portal SE.pl zanotował prawie 6 mln realnych użytkowników i 39,2 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Serwis „Super Expressu” w nowej odsłonie, połączono redakcje witryny i gazety

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krata
Zmiana ewidentnie na lepsze. Logo na środku i duże grafiki to coś nowego. Zobaczymy czy zdołają utrzymać zespół aby to ogarniał. Super Express przechodzi do internetu i widać, że sporo pracy zostało w to włożone. Powodzenia dla Zasępy i ekipy!
odpowiedź
User
Dramatyczny Bartek
Dramat. Bo inaczej się tego nie da opisać. Po pierwsze baaardzo daleko do portalu. To zaledwie stronka gazety.
Po drugie to nerwowy ruch na spadające statystyki. Widać, że zasięgi buduje tam jedynie serwis kulinarny.
Layout dość trąci myszką.
Z dużej chmury, mały deszcz.
odpowiedź
User
Janek
Dramat. Bo inaczej się tego nie da opisać. Po pierwsze baaardzo daleko do portalu. To zaledwie stronka gazety.
Po drugie to nerwowy ruch na spadające statystyki. Widać, że zasięgi buduje tam jedynie serwis kulinarny.
Layout dość trąci myszką.
Z dużej chmury, mały deszcz.


Już dobrze, dobrze Agnieszka, tylko bez łez ;)
odpowiedź