SEC kupił 60 proc. udziałów agencji Martis Consulting za milion euro
Włoska agencja public relations SEC kupiła 60 proc. udziałów agencji Martis Consulting, płacąc za nie milion euro w gotówce. Prezes Dariusz Jarosz i wiceprezes Ewa Bałdyga zachowają swoje stanowiska w Martis Consulting.
Ostateczna cena transakcji może się jeszcze zmienić, w zależności od wyników finansowych Martis Consulting w 2016 roku. W ub.r. agencja zanotowała 1,7 mln euro wpływów i 285,6 tys. euro zysku przed opodatkowaniem.
Jej klientami są przede wszystkim firmy z branży energetycznej, surowców, finansowej, transportowej i usług prawnych. Są to m.in. Strabag, Boryszew, KGHM, MCI i Grupa Lotos. Agencja realizuje usługi z zakresu public relations i relacji inwestorskich. Według zeszłorocznej raportu ZFPR zatrudniała na stałe 20 pracowników i współpracowała dodatkowo z 16 konsultantami.
Kierownictwo Martis Consulting nadal ma pozostałe 40 proc. udziałów agencji. Będzie mogło je wymienić w każdym momencie na akcje SEC.
Prezesem Martis Consulting tak jak dotychczas będzie Dariusz Jarosz, a wiceprezesem - Ewa Bałdyga. Oboje wejdą też do kierownictwa SEC.
Dołącz do dyskusji: SEC kupił 60 proc. udziałów agencji Martis Consulting za milion euro