Sensors i Digital One w rękach Havas
Havas, właściciel Euro RSCG Worldwide, zakupił większościowy pakiet akcji Sensors i Digital One
Grupa Euro RSCG poinformowała wczoraj o powiększeniu struktury w Polsce o Sensors i Digital One. Havas, właściciel Euro RSCG Worldwide zakupił większościowy pakiet akcji każdej ze spółek. Wobec umocnienia struktury i nowych wyzwań stojących przed Euro RSCG w Polsce, na lidera grupy powołano Jerzego Motza, prezesa Euro RSCG Marketing House, który będzie odpowiedzialny za jej strategiczny rozwój. Euro RSCG ogłosiła również awanse na poziomie senior managementu spółek.
"Włączenie do struktury Euro RSCG Sensors i Digital One jest efektem udanej współpracy z obiema firmami, wysokiej oceny kompetencji zespołu i jakości oferowanych usług", powiedział Jerzy Motz, lider Euro RSCG w Polsce. "Wierzymy, że integracja z Euro RSCG otwiera przed obiema spółkami nowe możliwości rozwoju oraz umocni samą grupę", dodał.
"Dla Sensors obecność w strukturach Euro RSCG oznacza utrzymanie dynamicznego wzrostu agencji i dalszego rozwoju ekspertyzy w obszarze healthcare public relations i komunikacji korporacyjnej. Wierzymy, że skuteczność działań public relations zależy nie tylko od zrozumienia lokalnego biznesu, ale także zmian zachodzących w społeczeństwie globalnym - dzięki integracji z Euro RSCG otrzymujemy dostęp do międzynarodowych projektów i narzędzi badawczych", powiedziała Katarzyna Przewuska, prezes zarządu Sensors.
"Digital One jest pierwszą polską wiodącą agencją interaktywną włączoną w struktury międzynarodowej grupy reklamowej. Dzięki temu możliwy będzie rozwój firmy zarówno w kraju, jak też poza granicami Polski oraz stałe wzbogacanie naszej oferty o najnowsze rozwiązania komunikacji interaktywnej", powiedział Olgierd Cygan, prezes zarządu Digital One.
Euro RSCG, po włączeniu dwóch nowych agencji, oferuje klientom w pełni kompleksową ofertę usług marketingowych, obejmującą reklamę, relationship marketing, public relations, data base marketing, event marketing i usługi interaktywne. Wobec dynamicznego rozwoju każdej z ekspertyz oraz nowych wyzwań stojących przed samą grupą, Euro RSCG powołała nowe stanowiska deputy managing directors. W Euro RSCG Warsaw (reklama) objął je Krzysztof Jankowski, dotychczas Client Service Director. W Euro RSCG 4D (oferujące dwie ekspertyzy) Aldona Janasik będzie odpowiedzialna za relationship marketing, pozostając dyrektorem kreatywnym agencji, a Jan Lamprecht będzie odpowiedzialny za event marketing.
Dołącz do dyskusji: Sensors i Digital One w rękach Havas