Serce i Rozum z liczydłem reklamują Orange Open (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Orange Open z udziałem Serca i Rozumu. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis i MEC.
Nowa reklama Orange Open z Sercem i Rozumem nawiązuje do początku roku szkolnego. Odwiedzający bohaterów Wykrzyknik tym razem proponuje zakup kalkulatora, który ma służyć do liczenia oszczędności osiągniętych dzięki korzystaniu z promowanej taryfy.
To kolejny spot Orange Open z Sercem, Rozumem i Wykrzyknikiem - poprzedni był utrzymany w wakacyjnej stylistyce (obejrzyj go). Natomiast kilka dni temu zaczęła się nowa kampania reklamowa Neostrady z udziałem Serca i Rozumu (przeczytaj więcej i zobacz spoty).
Akcja reklamowa Orange Open obejmuje głównie telewizję i internet. Kreację przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów zajął się dom mediowy MEC.
Na koniec czerwca Orange Open miało 125 tys. użytkowników, z których 60 proc. korzystało z trzech spośród dostępnych usług (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum z liczydłem reklamują Orange Open (wideo)