SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sieć niezależnych agencji & The Network chce zagrozić dużym holdingom reklamowym

Z inicjatywy Pera Pedersena, wieloletniego byłego prezesa globalnego agencji Grey powstała sieć & The Network, która działa jako globalny kolektyw niezależnych agencji reklamowych. Ma docelowo zagrozić obecnej pozycji dużych holdingów reklamowych, takich jak Publicis Groupe czy WPP.

Były globalny dyrektor kreatywny agencji Grey Per Pedersen uruchomił w poniedziałek & The Network, kolektyw 16 niezależnych agencji reklamowych działających na ponad 20 rynkach. Każda firma pozostaje w pełni niezależna, będąc współwłaścicielem 5 proc. udziałów w sieci. Założycielami są agencje: Free Turn w Londynie, The Sway Effect w Nowym Jorku, Libre w Panamie i Motorcycle Club w Sydney.

Pomysł polega na stworzeniu prostszej struktury, która pozwoli agencjom zachować niezależność, jednocześnie zachęcając do współpracy poprzez podział zysków.

Każda agencja należąca do sieci koncentruje się na kreacji nowego świata, a nie na tradycyjnej reklamie. Na przykład Free Turn tworzy treści w hollywoodzkim stylu, a Marvin z Los Angeles - specjalizuje się we współpracy z artystami muzycznymi i postaciami kultury.

To grupa przedsiębiorców, którzy chcą zachować swoją niezależność, korzystając z dostępu do nowych rynków i usług za pośrednictwem sieci - powiedział Pedersen.

Struktura umożliwia klientom łatwe skalowanie usług w oparciu o projekty, nad którymi pracują. Agencje mogą skupić się na swoich podstawowych kompetencjach, korzystając z szerszej gamy usług.

- Kiedy łączysz wszystkie te umiejętności w jednej agencji, staje się ona ogromną strukturą, którą trudno jest zarządzać. Różnorodność kulturowa i umiejętności są częścią kreatywności - powiedział Pedersen.

Agencje, które są częścią & The Network, już pracują razem nad wybranymi projektami, np. trzy firmy biorą udział w konkursie Super Bowl. - To nie byłoby możliwe, gdyby te agencje działały samodzielnie - twierdzi Pedersen.

Obecnie &The Network zrzesza 16 agencji i planuje powiększyć ich liczbę, docelowo ma być ich jednak nie więcej niż 30.

Dołącz do dyskusji: Sieć niezależnych agencji & The Network chce zagrozić dużym holdingom reklamowym

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
buhahaha
Ta sieć nie zagrozi, bo kasa jaka jest odpalana za zlecenia jest tak duża, że żadna mała agencyjka tego nie podniesie i zostaną im wizerunkowe projekty o ociepleniu i nieszczęśliwych kurach
odpowiedź