SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sigma Bis w przetargu mediowym Tauronu. Budżetu broni Starcom

O obsługę mediową spółki Tauron (dostawca energii) walczy sześć agencji. Wśród nich jest Sigma Bis - wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżetu broni Starcom (Publicis Media) i ClickAd. Walka toczy się o budżet wyceniony na 11,07 mln zł.

Trwający od początku lipca br. przetarg dotyczy świadczenia kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcia spółki w efektywnej realizacji kampanii reklamowych.

Oferty w nim złożyło 6 agencji. Effective Media Solutions (z ceną 4,92 mln zł), Carat Polska należąca do Dentsu Aegis Network Polska (z ceną 11,07 mln zł), Media Group (z ceną 11,07 mln zł), Sigma Bis, czyli wspólna agencja mediiowa utworzona przez PKN Orlen i PZU (z ceną 11,07 mln zł), Starcom należący do Publicis Media (z ceną 11,07 mln zł) oraz ClickAd (z ceną 4,9 mln zł).

Te dwie ostatnie agencje obecnie zajmują się obsługą mediową Tauronu. Zostały wybrane w przetargu, który ruszył pod koniec 2018 roku, a został zakończony w lutym 2019 roku. Umowę z nimi podpisano wówczas na rok, a wartość budżetu wynosiła 12,3 mln zł.

Przetarg dotyczy świadczenia kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcia spółki w efektywnej realizacji kampanii reklamowych.

Wybrane agencje zajmą się planowaniem i zakupem mediów oraz optymalizacją kampanii. Będą odpowiadać za koordynację i kontrolę wszystkich działań związanych z realizacją kampanii reklamowych, współpracować ze wskazaną przez Tauron agencją reklamową. Obsługa mediowa dotyczyć będzie kampanii realizowanych w telewizji, radiu i prasie.

Kampaniami w internecie zajmą się wybrane w zakończonym niedawno przetargu agencje Novem, PiMedia Group i MullenLowe MediaHub.

Tauron w przetargu mediowym planuje wybrać maksymalnie 2 agencje, z którymi będzie współpracować przez rok (dopuszcza możliwość przedłużenia umów o kolejnych 6 miesięcy). Zawrze z nimi umowy ramowe, co oznacza, że każdorazowo będzie zlecać im określone działania przez cały okres ich trwania.

Budżet, jaki spółka przeznaczy na media wynosi 9 mln zł netto, czyli 11,07 mln zł brutto. Przetarg trwa do 5 sierpnia.

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis w przetargu mediowym Tauronu. Budżetu broni Starcom

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kura
Zaraz głos w tej sprawie zajmą Wiadomości TVP.
odpowiedź
User
opp
hmmmm ciekawe kto wygra ? Ja oddaje moj glos na Sigma Bis ;)
odpowiedź
User
Znawca
Ja nie brał bym udziału w takim przetargu, przecież to strata czasu.
odpowiedź