Sigma z Kompanią Piwowarską
Kompania Piwowarska SA powierzyła agencji PR Sigma International (Poland) Ltd opracowanie i realizację ogólnopolskiego programu odpowiedzialności społecznej
Koncepcję programu agencja przygotowała po konsultacjach z klientem. Program jest adresowany do studentów szkół wyższych i ma na celu poszerzanie ich umiejętności personalnych i menedżerskich w celu lepszego przygotowania ich do przyszłej pracy zawodowej.
Działania agencji będą obejmowały realizację programu w wybranych uczelniach wyższych, w tym organizację cyklu spotkań, warsztatów i konkursów o charakterze edukacyjnym, przeprowadzenie badań, nawiązanie i rozwijanie współpracy z władzami uczelni, specjalistami i organizacjami studenckimi, jak również działania komunikacyjne adresowane zarówno do środowiska studenckiego, jak i mediów.
Program będzie realizowany w I półroczu 2005 r. z możliwością przedłużenia na kolejny rok akademicki.
Dołącz do dyskusji: Sigma z Kompanią Piwowarską