Silna kampania Kawy zbożowej Anatol Delecty
Do końca października br. potrwa silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta.
Działania reklamowe obejmą zarówno telewizję, prasę, jak i akcje promocyjne w biurach w całej Polsce.
Działania reklamowe dla ww. produktów obejmą emisję 8 sekundowych billboardów sponsorskich w TVP1 (m in. w trakcie programu Kawa czy herbata, przed blokami filmowymi Piątkowe kino oraz Hit na sobotę, przed teleturniejami Jaka to melodia? oraz Zakochana jedynka) a także reklamę połączoną z insertem produktowym w magazynie Claudia. Ponadto, zaplanowano degustacje w 80 biurach państwowych ZUS, US, UG, UM w 8 największych miastach w Polsce (tj. Warszawa, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Aglomeracja Śląska i Szczecin).
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Anatol wśród konsumentów, budowanie wizerunku marki Delecta jako marki żywnościowej oraz poinformowanie o nowo wprowadzonym produkcie - Mocnej kawie Anatol.
Kreację przygotowała Agencja Reklamowa Red8, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.
Dołącz do dyskusji: Silna kampania Kawy zbożowej Anatol Delecty