SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Siódemka chce w ciągu 2-3 lat wejść na GPW lub znaleźć inwestora

Firma kurierska Siódemka, która w lutym tego roku przekształciłasię w spółkę akcyjną, planuje w ciągu 2-3 lat wejść na giełdę, lubznaleźć inwestora, wynika z wypowiedzi prezesa Jarosława Śliwy dlaagencji ISB. Spółka nie wyklucza też, że w tym czasie przeprowadziakwizycje.

"Chcemy się rozwijać bardzo dynamicznie, mamy pomysły i wzwiązku z tym będziemy potrzebowali kapitału. Natomiast niepodjęliśmy jeszcze ostatecznej decyzji co do tego jak go pozyskamy.Może to być giełda, mogą to być rozwiązania alternatywne" -powiedział Śliwa. Ewentualne upublicznienie spółki mogłoby nastąpićw ciągu 2-3 lat.

"Zakładamy perspektywę dwu-trzyletnią, jako czas w którymupublicznimy spółkę, nie wykluczamy też innej formuły finansowaniarozwoju" - dodał prezes. Zaznaczył, że do tej pory, w ciągu 10 latswojej działalności, spółka rozwijała się organicznie.

Jarosław Śliwa dodał, że Siódemka może być zainteresowanaprzejęciami innych spółek ze swojej branży.

"Ten kierunek jest jak najbardziej brany pod uwagę" - powiedziałŚliwa, choć zaznaczył, że wzrost jaki w ciągu 10 lat działalnościosiągnęła firma w sposób organiczny uznaje za "satysfakcjonujący".Siódemka zamierza go kontynuować.

"Pracujemy nad rozszerzeniem zakresu usług jak i wejściem w innesegmenty rynku" - powiedział Śliwa. Zaznaczył, że spółka nadalbędzie się koncentrować tylko na rynku polskim, natomiast chcesilniej zaistnieć w sektorze klientów indywidualnych.

"W obszarze naszej działalności są rynki, które do tej pory sąjeszcze nie zagospodarowane" - powiedział Śliwa. Wyjaśnił, żechodzi o pozyskanie nowej grupy klientów m.in. poprzez nowe usługi.Obecnie dla spółki najważniejszy jest sektor małych i średnichprzedsiębiorstw ale spółka posiada też klientów korporacyjnym,gdzie znaczący udział mają banki

"Mamy w ofercie bardzo innowacyjną usługę dedykowaną dla banków,gdzie cedują one na nas czynności, do niedawna wykonywane tylko wplacówce bankowej" - zaznaczył prezes. Do największych klientówSiódemki należą m.in. mBank, BRE Bank oraz Bank Zachodni WBK iEurobank.

Śliwa poinformował, że w 2008 r. spółka wypracowała zysk netto wwysokości 4,7 mln zł, przy przychodach rzędu 150 mln zł Pomimowyraźnego spowolnienia rynku Spółka w pierwszym półroczu brodnotowała dwucyfrowy wzrost wolumenu przewożonych paczek wstosunku do roku ubiegłego

"Dostrzegamy efekty kryzysu w sektorze finansowym , ale wpierwszej połowie roku Siódemka zrealizowała zakładane cele" -powiedział Śliwa.

Dołącz do dyskusji: Siódemka chce w ciągu 2-3 lat wejść na GPW lub znaleźć inwestora

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl