Skandal z Tigerem Woodsem przyniesie mediom i sponsorem duże straty
Skandal obyczajowy z udziałem Tigera Woodsa będzie kosztował telewizje i sponsorów ponad 220 milionów dolarów straconego przychodu.
Amerykańska agencja Horizon Media szacuje, że na skutek decyzji Woodsa o czasowym rozbracie ze sportem przychód sieci telewizyjnych z reklam wokół turniejów golfowych może spaść nawet o 50 proc., a liczba uczęszczających na nie kibiców o kolejne 20 proc.
Z kolei ubierająca golfistę firma Nike może według agencji stracić do 30 milionów dolarów przychodu ze sprzedaży odzieży.
Ze sponsoringu Woodsa zrezygnowała firma doradczo-ubezpieczeniowa Accenture, a firmy Gillette i Tag Heuer zapowiedziały, że ograniczą jego udział w swoich działaniach marketingowych. Po wybuchu skandalu z anten amerykańskich telewizji zaczęły także znikać reklamy z udziałem słynnego sportowca.
Dołącz do dyskusji: Skandal z Tigerem Woodsem przyniesie mediom i sponsorem duże straty