Słabe zaufanie konsumentów do internetowych reklam
Reklamy w tradycyjnych mediach wzbudzają największe zaufaniekonsumentów.
Jak informuje serwis MarketingVOX, powołując się na badaniefirmy Nielsen, 63 procent konsumentów mediów ma największe zaufaniedo reklam umieszczanych w prasie codziennej, a po 56 procent dospotów telewizyjnych i reklam w czasopismach.
Dla porównania internetowe banery uzyskały tutaj tylko 26procent zaufania badanych, a reklamy w wyszukiwarkach 34 procent. Zkolei mobilnej reklamie ufa zaledwie 18 procent respondentów.
Internet wypadł lepiej jeśli chodzi o inne formy komunikacji.Przykładowo opiniom konsumentów umieszczanym online ufa 61 procent,a firmowym serwisom internetowym 60 procent respondentów. Z koleinajwyższy wskaźnik zaufania - 78 procent - uzyskały rekomendacjeinnych konsumentów.
Badanie zostało przeprowadzone na 47 światowych rynkach, m.in wPolsce.
źródło: MarketingVOX
Dołącz do dyskusji: Słabe zaufanie konsumentów do internetowych reklam