Nowy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” przyciąga 813 tys. widzów
Emitowany w TVN dziewiąty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 813 tys. widzów. Oglądalność programu względem analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 200 tys. osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych trzech odcinków dziewiątego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 5 do 19 września 2023 roku wyniosła 821 tys. osób.
Rynkowy udział TVN ukształtował się na poziomie 8,10 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,50 proc. w grupie 16-49 i 9,60 proc. wśród widzów w wieku od 16 do 59 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął trzeci. Śledziło go średnio 869 tys. osób.
Ósmy sezon programu emitowany jesienią ub.r. po trzech pierwszych tygodniach śledziło o 200 tys. widzów więcej - było to 1,01 mln osób (rynkowy udział ukształtował się na poziomie 9,42 proc. w 4+ i 12,65 proc. w 16-49).
Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: Nowy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” przyciąga 813 tys. widzów