„Smak wolnych chwil” w kampanii Gingers (wideo)
W telewizji i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa piwa Gingers. Akcję pod hasłem „Smak wolnych chwil” przygotowała agencja reklamowa Eskadra.
Prowadzona od początku maja kampania reklamowa Gingers pokazuje żartobliwą grę w kalambury. Taki przekaz prezentuje najważniejsze walory tego piwa, podkreślając, że kojarzy się ono z radosnymi spotkaniami w gronie przyjaciół oraz powolnym delektowaniem się przyjemnością. Kampania pod hasłem „Smak wolnych chwil” – podobnie jak reklamowane w niej piwo Gingers – jest skierowana do kobiet.
Akcja obejmuje telewizję (30-sekundowy spot w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN) oraz sieci hipermarketów Auchan, Tesco i Leclerc (materiały POS i sampling). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Eskadra, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Smak wolnych chwil” w kampanii Gingers (wideo)